1. Részletes szakmai egyeztetéseken felmérjük a felhasználói igényeket.
2. Bemutatjuk az AV rendszerintegrációhoz szükséges legmodernebb technológiákat, innovatív megoldásokat, figyelembe véve az alábbiakat:
Mindezt összevetve személyre szabott professzionális rendszerintegrációs megoldást kínálunk.
Új audiovizuális vagy videokonferencia rendszer kiépítését, használatát tervezik?
Már az ötlet felmerülése után vegyék fel cégünkkel a kapcsolatot! Egy rendszer végső sikere legtöbbször a tervezési fázisban dől el.
A tervezési és kivitelezési folyamat során mi tartjuk majd a kapcsolatot az építőipari, gépészeti, gyengeáramú, informatikai, irodabútor, világítás- és árnyékolástechnikai tervezőkkel, szállítókkal és kivitelezőkkel.
A kiváló minőségű eszközökhöz való közvetlen hozzáférésünk biztosíték arra, hogy a Partnereink által elvárt legmagasabb színvonalon tudjuk végezni rendszerintegrációs tevékenységünket. Teljes vizuál- és konferenciatechnikai eszközparkot lefedő termékválasztékkal rendelkezünk. Bővített szolgáltatáscsomagjaink, referenciáink és folyamatosan továbbképzett tervező- és installációs szakembereink garantálják munkánk sikerességét.
Közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk, így műszakilag a lehető legtökéletesebben állítjuk össze megrendelőink audiovizuális rendszerét.
Ez magában foglal minden olyan eszköz helyszíni beszerelését, ami képi vagy hanganyagot továbbít. Projektorok, vetítővásznak, monitorok és azokhoz tartozó konzolok, állványok telepítését, illetve minden olyan eszközt, ami a rendszer üzemeltetéséhez szükséges: kábelek, repeaterek, switcherek.
Professzionális munkát végzünk! Ez már a helyszín alapos bejárásakor észrevehető. Célunk az Ügyféligények teljes körű kielégítése. Minden általunk épített rendszer teljesen egyedi és személyre szabott. Kiépítésüknél fontos szerepet kap az esztétikum és a kiváló teljesítmény.
Felhasználási területek, ahol szükség lehet az audiovizuális rendszerekre:
Kijelzők felhasználási területei:
Milyen a tökéletes audiovizuális rendszer?
A tökéletes projektor fényereje igazodik a helyszín adottságaihoz. A projektor kiválasztásakor figyelembe vesszük a terem alap világítását és a beszűrődő fényeket is. Egy kiváló projektorhoz kiváló minőségű vetítővászon is szükséges. Számos vetítővászon gyártó cég megtalálható az AV piacon. Cégünk évek óta csak a legmegbízhatóbb gyártókkal tart fent kapcsolatot, azokkal, akik kiváló minőségben képesek termékeiket előállítani.
A mai modern üzleti világban minden nagyon felgyorsult. Hirtelen jönnek a problémák, és sürgősen megoldásokat kell keresni. Egy multinacionális vállalkozás életében elengedhetetlen, hogy a külföldi és belföldi munkatársakkal, partnerekkel bármikor lehessen egyeztetni a nap folyamán. A rohanó hétköznapokban a gyorsaság létfontosságú, emellett pedig a hatékony idő-és költségbeosztás. Sokszor egy-egy tárgyalás a döntéshozatal szempontjából nem hatékony, vagyis az utazás / utaztatás nemcsak rengeteg időbe, hanem nagyon sok energiába és pénzbe is kerül. Gondoljunk csak bele, értékes órák telnek el a reptérhez vezető úton, a reptereken, és maga az utazás is időbe telik. Emellett nem feledkezhetünk meg az anyagi kiadásokról, hiszen egy üzleti út során számos költség keletkezik, mint pl.: taxi, szállás, étkezés stb. Ezt az időt és pénzt megspórolhatjuk egy videokonferencia–rendszer kiépítésével.
A mai technológia felhasználásával FullHD kép- és hanganyagot lehet továbbítani, így ma már a személyes találkozás tökéletes alternatívája.
A videokonferencia – rendszert gyártó cégek két féle megoldást kínálnak: a modernebb technológia felhasználásával a kijelzőbe épített kamera segítségével valósulhat meg a kollaboráció, míg egyéb esetekben a kijelzőre szerelt kamera biztosítja a képi anyagok továbbítását.
A video hívás során nemcsak a tökéletes kép továbbítása a fontos, hanem a jól érthető hang is. A vezető videokonferencia gyártó cégek már olyan kamerákat kínálnak, amely ún. hangkövető funkcióval rendelkeznek, így a terem bármely pontjából érkező hangot tisztán, pontosan továbbítanak.
A videokonferencia – rendszerek a legtöbb esetben érintőképernyős vezérlőpanel vagy más néven touch paneles vezérlő által üzemeltethetőek. Segítségükkel egyszerűen lehet megoldani a terem árnyékolását, valamint a világítás intenzitását szabályozni. Kisebb számban, de előfordulhatnak még távirányítóval irányítható rendszerek.
Számos videokonferencia eszközt gyártó cég kínál mobil eszközt is. A hordozható videokonferencia rendszert nem kell fix helyre telepíteni, hanem megoldható, hogy egy-egy tárgyalás, hívás során más-más tárgyalóteremben történjen meg a beszélgetés. Ez nagyban megkönnyíti a tárgyalófoglalást.
Videokonferencia rendszer felhasználási területei:
Milyen a tökéletes videokonferencia rendszer?
Akkor tökéletes a videokonferencia rendszer, ha a terem/szoba méretéhez igazodnak a monitorok, vagyis semmiképpen sem lehet kisméretű displayeket betenni, hiszen a cél az, hogy minden jelenlévő jól lássa a képernyőt. A megfelelő hangrendszer kialakítása is kiemelten fontos a végeredményhez. Fontos tényező még, hogy a rendszer könnyen, bárki által használható legyen.
A tökéletesen kiépített audiovizuális / videokonferencia rendszereknél is előfordulhat, hogy a fokozott igénybevétel miatt kisebb-nagyobb karbantartási munkák szükségesek. Ilyen a projektorban az izzócsere vagy esetlegesen a lengőkábelek cseréje. A rendszeres szervizeléssel a rendszerek élettartama megsokszorozható.
Az AVM Konferenciatechnika garanciális és garancián túli szolgáltatásokat is kínál Önnek. Szervizünk szakemberei folyamatos, gyártóink által minősétett képzéseken vesznek részt, annak érdekében, hogy naprakész információk birtokában legyenek. . Ők azok, akik telefonos tanácsadással, teljes körű szervizszolgáltatással és műszaki segítségnyújtással állnak az Önök rendelkezésére.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a kötelező 1 éves jótállási időn túl a legtöbb általunk forgalmazott audiovizuális eszközre 36 hónapos garanciális időt biztosítunk. Az alkatrészcserével kapcsolatos feladatokat koordináljuk, a meghibásodott termékét megjavítjuk és Önhöz már a működő eszközt szállítjuk. A lehetőségekhez mérten bizonyos esetekben cserekészüléket biztosítunk.
Az SLA szolgáltatásunk erőssége a tervezett, megelőző szervizelés és állandó rendelkezésre állás.
Az SLA szervizelés keretén belül előre ütemezett időszakonként szakembereink a helyszínre vonulnak és elvégzik az esetleges kábelcseréket, eszközbeállításokat, szoftverfrissítéseket. Az állandó rendelkezésre állás egy hirtelen fellépő meghibásodás esetén elengedhetetlen. A hibabejelentés után csapatunk a szerződésben rögzített időn belül (jellemzően 4 – 8 óra) a helyszínre érkezik és megkezdi a hiba elhárítását. A javítás időszakára a meghibásodott eszköz helyett csereeszközt biztosítunk. Az SLA szervizelési szolgáltatásunk keretében leggyakrabban a meghibásodott projektorokat, monitorokat és elektronikákat javítjuk. Az elhasználódott kábeleket cseréljük, a szoftvereket frissítjük.
Büszkék vagyunk rá, hogy cégünk a Panasonic projektorok, a Smart Media Solutions és a WePresent termékek kizárólagos magyarországi forgalmazója.
A rendszertelepítéseinkhez használt AV termékeket és a szükséges kiegészítőket – legyen szó monitorról, projektorról, állványról, vetítővászonról vagy kábelről – a gyártók kiemelt magyarországi forgalmazójaként értékesítjük. Kiszolgálunk viszonteladókat, kiscégeket, intézményeket és magánszemélyeket is. Bővebb információért keressen minket bizalommal!
A felhasználóbarát szoftver használata egyszerű. Igény esetén a felhasználók jogosultsága is beállítható. Kompatibilis a Microsoft Outlook, Exchange és a G Suite levelezőrendszerekkel. Cégünk kétféle márka termékeit ajánlja: Evoko, Crestron.
A 21. századi munkavégzést alapvetően a sokszor hirtelen jövő megbeszélések jellemzik.
Ezt sok vállalat felismerte, és a munkavállalók részére számos meeting roomot, huddle roomot alakított ki. A teremfoglaltság kijelzők megkönnyítik a tárgyalószobák lefoglalását. Általuk elkerülhető a duplikáció.
A foglalás egyszerűen, bárhonnan elvégezhető. Az irodából, az irodai ebédlőből vagy akár út közben is. Az elhalasztott vagy tovább tartó megbeszélésektől függően a foglalások azonnal módosíthatóak. A teremfoglaltság kijelező rendszer integrálható a cég IT rendszerébe.
Képzeljen el egy olyan intelligens rendszert, amely egységesen vezérel több folyamatot is. Akár egy gombnyomással irányíthatja a szoba hangosítását, a háttérzenét, a légkondicionálót, a világítást, a redőnyök/sötétítők le-és felengedését, a videofalat, a digital signaget, a monitorokat, és a projektorokat is.
Lehetőség nyílik arra, hogy különböző márkájú eszközöket egyszerűen komplett rendszerbe integráljunk akár egy előadóteremben, konferenciateremben, nagytárgyalóban vagy auditóriumban.
A vezérlőrendszer teljes mértékben az Ön igényeire szabható. Üzemeltethető okostelefonról vagy tabletről is.
Csak a megfelelő hangbeállításokkal (hangszórók, mikrofonok) lesz tökéletes a videokonferencia hívás. Egy sikeres előadás prezentálása közben a multimédiás tartalmak hangzása is nagyban befolyásolja a tárgyalás végkimenetelét. A legtökéletesebb hangosítást azonban csak professzionális hangtechnikai eszközökkel érhetjük el.
Kiváló referenciákkal rendelkezünk meeting roomok, huddle roomok és videokonferencia szobák kiépítésével kapcsolatban. Tökéletes partnerei lehetünk egy Önnek megfelelő hangrendszer kialakításában.
Keressen minket elérhetőségeinken!
Nagytermi-, rendezvény- és videokonferencia rendszerek professzionális hangosításhoz…