2021-től várhatóan átalakul a nagy cégek irodaszervezési politikája. A bérelt területen nő a kollaborációs terek, videokonferenciával felszerelt tárgyalók aránya, míg a kialakított munkaállomások száma csökken. Az optimális kihasználásra a home office és a benti jelenlét összehangolásával bevezetésre kerül a hot desking foglalás. Új kihívások elé néz a vendégek fogadása, irányítása és a kapcsolódó adminisztráció is. Minezekre nyújt megoldást az EVOKO NASO a komplett workplace koordinációs rendszerével.

   

A felhasználók bármilyen típusú helyet és szolgáltatást könnyen foglalhatnak, cateringet és audiovizuális eszközöket igényelhetnek vagy más erőforrásokat ütemezhetnek.
Arra számíthatunk, hogy a munkavállalók jelentős része megosztja munkanapjait, távolról is dolgozni akarnak és az irodai, tárgyalótermi munka is fontos tényező lesz.
A NASO teremkijelző és a mobilalkalmazás rendszere zökkenőmentesen biztosít minden igényt.
A vendég- és látogatói menedzsment a Naso kínálatának egy másik értékes eleme. A beléptetés, irányítás és a hatékony jelentéskészítés elősegíti a kapcsolattartás nyomon követését.
A NASO átfogó mutatókat és statisztikákat is nyújt, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy jobban kezeljék ingatlanpiaci igényeket a bérlet és az irodaterület újra konfigurálása után, amint a világjárvány alábbhagy és a világ átáll a rugalmas munkavégzésre.

Az Evoko nem szünteti meg az utóbbi évek nagysikerű LISO tárgyalófoglaló rendszerét, a premium on-prem megoldás továbbra is rendelhető, azon ügyfelek számára, akik „csak” a hagyományos teremfoglalást igénylik.
A NASO viszont egy hosztolt felhőmegoldás, amelynél a megrendelők három kiegészítő csomag – Rose-Pepper és Guava – közül választhatnak, hogy kialakítsák a vállalatuk számára a megfelelő funkcionális környezetet.

NASO – Tárgyalófoglalás
Foglalás azonnali és későbbi időpontra, foglalás meghosszabbítása és változtatása, check-in/auto törlés
meghibásodott eszköz jelentése, remote management, alap statisztikák
O365 és hamarosan Exchange 2016/2019 kompatibilitás…

ROSE – Room Service
PIN/RFID bejelentkezés, naptár szinkronizáció, Bluetooth auto check-in
másik terem foglalása és keresése filterekkel, room layout, statikus térkép, interaktív térkép
catering rendelés, szenzor integráció, videokonferencia automatizálás, teljes statisztika
mobil applikációs, overview screen…

PEPPER – Workpsace koordináció
Azonnali és jövőbeli desk foglalás, desk kategória, lokáció preferencia, térkép, interaktív térkép
check in és out, auto check-in szenzorral, munkatárs keresés, mobil applikáció, statisztikák…

GUAVA – Vendég management
Vendég preregisztráció, AI vendég azonosítás, vendég kategóriák, fotózás és badge nyomtatás
digitális szabályzat aláírás, host értesítés, online/offline statisztikák

 

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kérjen ajánlatot, tanácsot!

Nézze meg működés közben nálunk vagy tesztelje az irodájukban!

Megtervezzük és kivitelezzük tárgyalóit!